Kaupade tagastamine

Vastavalt tarbijakaitseseadusele on kliendil e-poest tellides 14-päevane taganemisõigus.

Seoses tagastamisega tuleb kliendilt tasuda 4,90 €/saadetise kohta lisaks esialgsetele saatekuludele. Tagastatud toote eest raha tagastamisel arvestame sellest tagastatavast summast maha esialgsed saatmiskulud ja tagastamiskulud (kui need jäid Faunatari kanda). Me ei nõua tagastamiskulusid vale kohaletoimetamise või defektse toote eest. Toote saate ka omal kulul tagastada, kuid pange tähele, et sel juhul vastutate saatjana täielikult kauba kohaletoimetamise eest.

Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaaliga samas seisukorras. Ka müügipakend peab sobima edasimüügiks. Toidu, šampooni jms tagastamisel peab pakend olema avamata. Kui toode ei ole edasimüügikõlbulik, on Faunataril õigus toote tagastushinnast maha arvata toote väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. 

Kauba tagastamisel palume kaubad hoolikalt pakkida, et tooted transpordi käigus viga ei saaks. Hoidke tagastuskviitung/tšekk alles. Juhime tähelepanu, et klient vastutab tagastamise eest seni, kuni toode on jõudnud meie lattu. Töötleme tagastusi meie lattu saabumise järjekorras ja võtame kliendiga ühendust, kui tagastus on vormistatud.

Kui klient ei lähe pakile järgi, siis sellest ei piisa tehingu tühistamiseks. Kui pakile ei tulda järele või kui meile (faunatar.ee) tagastatakse saadetis, mida prooviti toimetada valele aadressile või ei saanud tarnepartner vale telefoninumbri tõttu saata paki saabumise teadet, siis klient peab ise tasuma tellimuse uuesti saatmise postikulud. Tellimuste eest, millele klient järgi ei lähe, tuleb tasuda tagastuskulu 10 €. Faunataril on õigus kõnealune hüvitis tasaarvestada otse maksest, mis tuleb Kliendile toote tühistamise tõttu tagastada. Kontrollige, kas teie esitatud tarneteave on õige.  

Kui soovite oma tellimust tühistada, võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti teel: verkkokauppa@faunatar.fi.

Tagastamisviisid

Täitke taganemisavaldus taganemisavaldus või võtke ühendust meie kleinditeenindusega e-posti teel: verkkokauppa@faunatar.fi.

Pakkige toode hoolikalt, lisage pakendile vajalikud sildid ja viige pakk pakiautomaati. Hoidke tagastuskviitung/tšekk alles.

  1. Tagastamine koodiga: Sisesta pakiautomaadi juures tagastuskood ja jäta tagastus pakiautomaati. Mine siia aadressile. Jälgige saidil olevaid juhiseid
  2. Kliendi tagastuskoodiga tagastamine: Pakkige saadetis hoolikalt ja kirjutage "Kliendi tagastus" ja meie tagastuskood 641124 (Itis) või 641210 (Päivölä) paki vasakus ülanurgas ja teie andmed (nimi ja aadress). Viige oma pakk pakiautomaati. Pange tähele, et tarnime tooteid kahest kauplusest. Palun kontrollige, kas Teie tagastus on adresseeritud õigesse kauplusesse Helsingis Itis või Seinäjoel Päivöläs (vt saatja infot). Saate kontrollida ka meie klienditeenindusest.
Kaupade vahetamine

Faunatari e-poes ei ole kaupade vahetamise võimalust. Kui soovite toodet ümber vahetada, tagastage esmalt toode meile ja seejärel esitage soovitud tootele uus tellimus.

Ülesse